2016/01/10

Blog Düzenlemede Soruların Faydaları


Blog Düzenlemede Soruların Faydaları Nelerdir?

Eğer gerçek manada blog yazan, okuyan ve yorum yapan biri iseniz çok fazla blog ve yazan kişiler ile tanışma fırsatınız oluyor.
Bununla beraber tanıştığınız bu kişiler ve yorumları sayesinde, eğer alınganlık ve bencillik yapmazsanız, blogunuzu ve yazan birisi olarak kendinizi hızlı bir şekilde geliştirme fırsatını elde etmiş oluyorsunuz.
Bu kapsamda yeni tanıştığım blog olan Cafe Tigrisin başlatmış olduğu “Mim” isimli konu beni etkiledi. Etkileme sebebi sorularla kendimizi ve blogumuzu nasıl bir düzene sokabiliriz diye düşündürmesiydi.
Blogger arkadaşımızın sorularını ve benim cevaplarımı şöyle sıralayalım.

-En sevdiğiniz blog hangisidir?

Devamlı takip ettiğim birkaç tane blog var. Ayırt edip şu demek gerçekten de zor fakat içlerinden en fazla kendime yakın gördüğüm blog ve yazan kişi olarak Timur DEMİR beyin bloğu olan “http://www.timurdemir.com.tr/” ‘dir.
Sebebi ise yazılarının yanında, benimde önemsediğim bir konu olan yazılara yapılan  yorumlara verdiği cevaplarından dolayıdır. Yorumlara verdiği önem beni çok etkiledi. Sabit kalıp yorum cevaplarından çok gerçek bir teşekkür manasında verdiği cevaplardır bunlar.

-Bu blogu nasıl keşfettiniz?

Genelde Bloğumu Tanıt aracılığıyla veya yazılara bırakılan güzel yorum sahiplerinin bloglarını ziyaret ederek onlarla tanışırım. “Cafe Tigris” ‘de yorumlarından dolayı izlemeye ve takip etmeye başladığım bir blogtur.

-Blogda dikkatinizi çeken ilk şey ne oldu?

Gerçekten de özgünlük anlayışına uyan bir blog olması beni etkiledi diyebilirim.

-Blogda en beğendiğiniz yayın hangisidir?

Cafe Tigris 3 Yaşında ve Ülkü Takvimi konulu yazıları benim etkilendiğim yazıların başında geliyor.


-Blogda en beğenmediğiniz şey nedir?

Karga yavrusunu şahanım diye severmiş” Bizlerde de çok eksik aksak hususlar vardır mutlaka fakat amacımız bunları böyle sorular ile düzelterek okuyuculara en güzel şekilde yansıtmaktır. Okuyucular olarak bizler özgünlüğe ve tasarıma önem veririz. En kolay yoldan bilgiye nasıl ulaşabiliriz diye bakarız.

-Blogla ilgili bir tavsiyede bulunmak isteseniz bu ne olurdu?
İlk olarak içerik ön planda olmak şartıyla bir tema kullanılmasının daha güzel olacağı kanaatindeyim. Tasarım bize güzel gelebilir fakat dediğimiz gibi çevredeki insanlarında fikrini alarak daha hoş bir hale getirebiliriz. Değişim bazen kaçınılmaz olabiliyor, bizler istemesek bile.

-Tavsiye edebileceğiniz bloglar hangileridir?


-“http://www.timurdemir.com.tr/
-“http://musaozsari.com/
-“http://www.doktorhayat.com/”
-“http://www.adnanguney.com/
-“http://www.blogumutanit.com/
-“http://www.evrengunlugu.net/
-“http://semihkececioglu.blogspot.com/”


Eğer ki bu tavsiye ettiğim blog yazarları arkadaşlar bu yazımı okurlarsa bende onları işaret ediyorum.
Bu konuda yazı yazan bloggerlar bilgi maksatlı yorum bırakırlarsa onlara da yorumlarımız ile destek olmaya çalışırız.
 Cafe Tigris’e ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum ve blog adresi: “http://tigrisdriver.blogspot.com.tr




12 yorum:

  1. Ahh çok teşekkür ederim , beni mutlu ettiniz . Tavsiyeleriniz ve tavsiye ettiğiniz blogları dikkate alacağım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben TEŞEKKÜR ederim böyle güzel bir konuyu başlattığınız için. Devam eder ve faydalı olur bizlere INŞALLAH.

      Sil
  2. Gerçekten de başarılı bir yazı olmuş. Blogumu tavsiye ettiğiniz için de ayrıyetten teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bende TEŞEKKÜR ederim size yorumunuz için. Blogunuzu takipteyim, paylaştıklarıniz bilgileri herzaman kullaniyoruz, bizlere çok faydalı bilgiler.

    YanıtlaSil
  4. Yararlı bir konu olmuş beğenerek okudum. Sizde benim blogumu ziyaret ederseniz sevindirirsiniz benimle iletişime geçip karşılıklı banner paylaşımı yapabiliriz.

    blogdelidolu.wordpress.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda blogunuzu ziyaret edip yorumlayacagim. Degerli zamanınızı ayırdığınız için TEŞEKKÜRLER.

      Sil
  5. Mustafa Bey, yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim. Sürekli yazılarımızı okuyup, değerli yorumlarınızı bırakıyorsunuz. Birçok blog yazarının yapmadığını yapıyorsunuz. Bu yüzden sizi tebrik ediyorum. Blog yazarlığı hayatınızda da başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Ben size TEŞEKKÜR ederim, beni güzel bloklarla tanıştırdığınız için. Yorum benim için nasıl önemliyse karşımdaki insanlar içinde öyledir. Bu mecrada eksiklikler var ve mutlaka olacak fakat değeri yorumlarda gizlidir. Değerli yorumunuz için tekrar TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar Mustafa Bey

    Öncelikle kusura bakmayın biraz geç oldu yorum yazmam. İş güç arasından sıyrılıp üzerine birde bir kaç blog ile uğraşınca... Sayfamda devamlı bir surette yorumlarınızı görmek beni mutlu ediyor. Blog yazarlarının yazdıkları içeriklere yapılan yorumlar ilerleyen zamanlarda yazar ile okur arasında güzel bir etkileşim sağlıyor. Yazınızda tavsiye bloglar arasında sayfamı görmek inanın beni bir o kadar daha mutlu etti. Blog yazarlığı hayatınızda başarılar diliyorum.

    Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

    YanıtlaSil
  8. Bende size teşekkür ederim değerli zamanınızı ayırıp blogumu okuyup yorumladığınız için. Sizlerede başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Blogları sayenizde ziyarete gideceğim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırıp ziyaret ettiğiniz için .

      Sil

Saygı ve Sevgi çerçevesinde tüm yorumlarınızı bekliyorum.